wat vınden jullıe nıet leuk ?

Lid Inhoud
24.juli 2008 14:25 | Gewijzigd 24.juli 2008 14:27

wat vınden jullıe poezen nıet leuk?

24.juli 2008 21:34

Ik denk dat dat onder elk profiel staat.

Maar Turbo vind in ieder geval het knippen van de nagels niet leuk. Ook het zitten aan zijn pootjes niet, in het algemeen. (Al kijk ik er maar naar, dan krijg ik al een ´smerige´ blik.)
En knuffelen he... Heftig knuffelen, zoenen, kroelen, nee: daar moet hij niet veel van hebben.

26.juli 2008 21:40 | Gewijzigd 26.juli 2008 21:41

Chica en Tinkerbell houden ook niet van heel heftig knuffelen. Ze willen dan weg. Ook aan hun pootjes zitten, bevalt hun niet.
Ik ben nu Chica iets aan het leren, wat mijn katten vroeger deden.
Wanneer een kat spint, gaan ze hun pootjes zo toeknijpen. Zoals bij hun moeder, wanneer zij melk drinken.
Nu leer ik haar, om dat tegen mijn hand te doen. Ik stop dan een vinger tussen haar klauwtjes en dan knijpt zij ze toe. Het bevalt haar goed. het is een vorm van contact hebben met haar.

28.juli 2008 16:28

Hey Lotje dat doe ik inderdaad ook met Gismo! Met Max lukt dat niet zo, die is gelijk weg wanneer ik dat probeer of hij krabt me haha. Maar Gismo vind het heel leuk wanneer ik m´n vinger tussen z´n klauwtjes stop wanneer hij kussentjes aan het maken is.

Mijn katten vinden heftig gekroel of kusjes krijgen niet leuk. Gismo heeft een hekel aan de reismand, ik probeer hem daar nu een beetje in te trainen. Max vindt de reismand wel leuk zolang het deurtje er af is .

Ook hebben ze er allebei een hekel aan geborsteld te worden. Gismo laat het wel toe en die vindt het voor een paar seconden leuk maar dan niet meer. Max kan ik niet eens met een borstel in de buurt komen.

Verder heeft Max er een hekel aan als het te druk is, dan verstopt ie zich. Hij verstopt zich sowieso het grootste deel van de dag. Gismo vindt het juist heel gezellig wanneer er bezoek is.

30.juli 2008 22:11

Hi deedee 33, ja, die van mij willen ook niet in de voyager, dat borstelen, doe ik eigenlijk iedere dag. Niet dat het hoeft bij oosterse kortharen, maar ik doe het ook als een vorm van contact met hun.
dat met een vinger tussen hun kussentjes, vindt Chica van mij leuk, maat Tinkerbell moet er ook niks van hebben, die is te woelig.
Verder lopen mijn katten ook altijd weg voor bezoek, daar moeten zij niets van hebben.
Ik heb het idee, dat er veel katten zijn, die heftig kroelen en kussen niet écht leuk vinden, denken jullie ook niet?

31.juli 2008 15:32

Hi deedee 33, ja, die van mij willen ook niet in de voyager, dat borstelen, doe ik eigenlijk iedere dag. Niet dat het hoeft bij oosterse kortharen, maar ik doe het ook als een vorm van contact met hun.
dat met een vinger tussen hun kussentjes, vindt Chica van mij leuk, maat Tinkerbell moet er ook niks van hebben, die is te woelig.
Verder lopen mijn katten ook altijd weg voor bezoek, daar moeten zij niets van hebben.
Ik heb het idee, dat er veel katten zijn, die heftig kroelen en kussen niet écht leuk vinden, denken jullie ook niet?

Hoi, ik denk ook dat veel katten heftig kroelen niet leuk vinden. Daar zijn ze toch te onafhankelijk en misschien beetje trots voor.

31.juli 2008 23:51

Sommige katten vinden het heerlijk, hoor.
Jiskefet kon het niet intiem genoeg zijn, die kroop zowat in je. En dat voor een in het wild geboren kat........ En mijn nieuwe katje Spetter houdt ook wel van knuffelen, hij is nog wat schichtig vanwege de andere katten in huis, maar hij komt al uit zichzelf op schoot en drukt zijn kop helemaal in je handen. Hij heeft echt een handen-fixatie, het zou me niet verbazen als hij met een flesje was grootgebracht.

1.augustus 2008 14:09

Jeetje Jiskefet, daar vraag je wat!
Indy vind het niet leuk om opgepakt te worden als zij daar geen zin in heeft, Angel precies zo. Dat zijn dus meiden die een eigen willetje hebben.
Mitzi vind het vreselijk als ik haar oogjes schoonmaak.
Diesel vind het soms niet leuk als ik over zijn buikje kriebel en volgens mij vind de rest alles wel prima.

1.augustus 2008 14:41

Gismo houdt er inderdaad ook niet van om opgepakt te worden en heftig te worden geknuffeld door mij.
Tjep kan ik nog wel even knuffelen maar niet al te lang. Dan begint hij heftig te worstelen om weg te komen.
En Billy vindt het absoluut niet leuk dat ik hem tegen hou als hij het eten van Tjep wil opeten. Terwijl hij z´n eigen portie al heeft gehad. Hoe klein hij ook is, hij kan al aardig grommen.

1.augustus 2008 15:00

Sjors houd niet van bezoek en stofzuigen, daar loopt hij altijd voor weg. Hij houd wel heel erg van knuffelen en opgepakt worden.

-->