Nierfalen

Lid Inhoud
24.juli 2008 03:45

Mijn kat Huggy heb ik afgelopen vrijdagavond in laten slapen. Hij had ernstig nierfalen. Tis een tijd nog erg goed gegaan met infuzen, epo injekties en eetlustopwekkers maar het was vorige week vrijdag toch einde verhaal voor mn mannetje.

Ik wilde geen medische poespas meer, dat had hij al zoveel gehad.. Maar hij kreeg een soort epileptische aanvallen, begon dan ineens heel snel te snuiven, en werd helemaal stijf en begon dan te schokken.. Zeer eng voor mij, alhoewel hij daarna weer slap werd en diep in slaap viel.

Nu zie ik hem steeds stuipen.. heb ik wat fout gedaan of zo???

24.juli 2008 12:41

Gecondoleerd met het verlies van Huggy. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen Veel sterkte ermee

24.juli 2008 12:56

Gecondoleerd met het verlies van Huggy. Denk ook aan de goede herinnering, die je met hem heb gehad. En nog veel sterkte, in de komende tijd. Ineke
Dikke kuffels van Bebelina en Julie

24.juli 2008 16:08

We leven erg met je mee. Het is héél erg als je je kat zo af ziet glijden en dan moet je die beslissing nemen. Echt erg, ik zal er persoonlijk nooit aan wennen. We wensen je oprecht veel sterkte toe, in de komende tijd en denk aan Huggy, vóór zijn ziekte.
Simone en katten Chica en Tinkerbell.

24.juli 2008 20:21

Beste Esmee, heel veel sterkte met het verlies van Huggy
Je hoeft jezelf niets te verwijten, bij ernstig nierfalen blijven er zoveel afvalstoffen in het lijf dat die misschien wel de " kortsluiting" in zijn hersenen hebben veroorzaakt. Je hebt de juiste beslissing genomen hoe moeilijk deze ook is geweest, je hebt het gedaan om Huggy nog meer ellende te besparen.
Je zult hem nu heel erg missen maar hij is nu over de regenboogbrug en heeft geen pijn meer
Knuffels , Linda en alle katjes van Nemesis´ kits

-->