Schrijf je leuke ervaringen

Lid Inhoud
23.juli 2008 17:20

We hebben net een nieuwe kleine functie. Je kunt nu schrijven naast uw kattenprofiel wat je kat op dit moment doet, bijvoorbeeld als je kat in de tuin gaat kunt u toevoegen "Ik ben in de tuin met mijn baasje"
Ga naar je profiel naar mijn katten en schrijf de tekst er in.
Je kan het vinden net onder de naam van je kat
Veel plezier!
Het Moderatorteam

23.juli 2008 20:19

Op zich vind ik dit een leuke gedachten, van Hans. Maar waarom geen aan vulling over hun baasje. Wat er in het Forum is gedaan. ( met Foto) Na mijn mening niet echt aan slaat.

24.juli 2008 21:30

Ik denk, poesen6, dat je hier gewoon van een gekkigheidje moet uitgaan. Verdere informatie staat gewoon onder profiel en de informatie van de kat zelf.
Dit zijn van die geinige hebbedingetjes die op sites als dit (maar dan voor ´slaven´ ) gewoon leuk staan. (Niks ten nadele van deze nieuwe functie, maar gewoon het beestje bij de naam noemend.)
Niets meer, niets minder.

25.juli 2008 14:47 | Gewijzigd 25.juli 2008 14:48

Het is inderdaad gewoon een leuk spele-dingetje

En deze site is natuurlijk voornamelijk bedoeld voor onze poezenbeestjes en niet voor baasjes! Vandaar dat er in het forum wel een post is gemaakt over baasjes, maar de site is toch nog steeds bedoeld voor onze katten!

25.juli 2008 23:03 | Gewijzigd 25.juli 2008 23:03

Jaaaaa, een hyves-achtige wiewatwaar voor onze katten

26.juli 2008 00:57

hallo lieve katten en mensen ik wil graag iedereen bedanken die mij met mijn verjaardag een kadootje of berichtje gestuurd heeft en dat waren er veel. ik weet niet of dit de goedeplaats is hier voor maar mijn mensvrouwtje wist het ook niet dus zet ik het maar hier neer ik heb een fijne dag gehad erg verwend ook door veel van mijn katten vriendjes en hun mensen en daar ben ik karel nu 15 jaar erg blij mee geef aan al mijn katten vriendjes een poot en een kopje en mijn mensvrouwtje geeft aan alle mensen haar lieve groeten en aan mijn katten vriendjes een dikke knuffel veel liefs van jullie vriend karel

-->